سرگرمی

رزرو تبلیغــات

تعرفه تبلیغات
logo
تعرفه تبلیغاتتعرفه تبلیغات

شمـا میتوانیــد برای دیافت آخرین مطالب و آگاهی از آخریـن اخبــار موزیـک در ایمیـــل خـود در خبــرنامـه ثـبت نـام کنــید

شیر مادر، شیری است که از پستان جنس زن انسان برای فرزندش بدست می‌آید. شیر خوراک نخستین نوزاد تازه به دنیا آمدهٔ انسان است پیش از آنکه بتواند مواد خوراکی دیگر را بخورد یا هضم کند نوزاد کمی که بزرگتر شد ممکن است یا به خوردن شیر به صورت مستقل ادامه دهد یا آن را در ترکیبی با خوراکی‌های دیگر بخورد.

بعضی از مادران نیاز دارند و مجبورند که شیر خود را بدوشند تا زمانی که در دسترس کودک نیستند ، از آن استفاده کنند که این کار برای سلامت نوزاد مهم است اما باید مراقب سلامت شیر خود نیز باشید . انواع مختلفی از روش ها در این بخش وجود دارد که به شما نشان می دهد این شیر سالم است یا فاسد خوشبختانه شناسایی شیر تازه راحت است و می توانید دقت خود را بالا ببرید .

 

 
فاسد شدن شیر مادر

تاريخ : پنجشنبه 22 اسفند 1398 ساعت: 13:47
برچسب‌ها :

نویسنده : علی حاتمی

بازدید : 365

برخی افراد پوست های حساسی دارند و با تغییر فصل ، حالت و با توجه به چیزی که می خورند بافت پوست آنها تغییر می کند پیدا کردن چیزی برای شستشوی صورت با داشتن همه این موارد آسان نیست. به علاوه، من در مورد اکثر محصولات پاک کننده در دسترس، کمی مشکوک هستم.

 


تاريخ : پنجشنبه 22 اسفند 1398 ساعت: 13:46
برچسب‌ها :

نویسنده : علی حاتمی

بازدید : 332

مراقبت از نوزاد بخش هایی دارد که مادر باید درباره آن ها اطلاعات مفیدی کسب نماید. شیردهی، حمام بردن، مراقبت های جسمانی و روحی از موارد مراقبت از نوزاد هستند.
مراقبت از نوزاد و کسب اطلاعات درست و دقیق برای حفظ سلامت نوزاد از جمله کارهای مهم و ضروری است که هر والدینی می بایست با آنها آشنا باشد. لذا تحت هیچ شرایطی والدین کودک نباید به شنیده ها و گفته های اطرافیان و راهنمایی ها و باورهای غلط اعتماد کنند. از این رو لازم بوده تا والدین نوزاد با چندین موارد مهم آشنا شده تا بتوانند مراقبت های غلط را از مراقبت های درست تشخیص دهد.


تاريخ : پنجشنبه 22 اسفند 1398 ساعت: 13:45
برچسب‌ها :

نویسنده : علی حاتمی

بازدید : 320

آیا میدانستید که نروژ سومین کشور صادر کننده نفت میباشد ؟

 

آیا میدانستید که با برداشتن تخمدانها عمر بیمار بطور متوسط 8 سال کمتر میشود ؟

 

آیا میدانستید که اسکنر 48 سال پیش اختراع شده است ؟

 

آیا میدانستید که 100 سال پیش پزشکان آمریکایی میگفتند زنانی که باهوش هستند باردار نمی شوند ؟


تاريخ : پنجشنبه 22 اسفند 1398 ساعت: 13:44
برچسب‌ها :

نویسنده : علی حاتمی

بازدید : 285